Ruined Background

RO:

Salutare prieteni, astazi va voi prezenta cum puteti evidentia ceea ce purtati. Totul tine de cromatica tinutei voastre si contrastul dintre aceasta cu background-ul / locatia in care pozati!

Daca abordezi o tinuta office sau business, atunci este clar, ca locatie pentru pozat alegi centrul orasului, poate o cladire inalta de birouri, sau de ce nu, o strada pietonala aglomerata, un semafor la care astepti alaturi de alti oameni, iar tu te faci remarcat prin tinuta pe care ai abordat-o! 🙂

Ieri, dupa mai bine de jumatate de ora de incertitudine, am reusit intr-un final sa abordez o tinuta „casual” . Apoi am iesit cu Iulia la un shooting intr-un loc in care mereu ma apuca nostalgia. In prezent este doar o ruina, dar candva a fost printre cele mai mari cinemauri din judet. Si de ce spun ca sunt nostalgic? , pentru ca mereu cand ajung acolo imi amintesc de serbarea de premiere din clasa I-a, care s-a desfasurat chiar in acel cinema… asta se intampla prin 2004 :))))

In fine, gata cu nostalgiile, sa trecem la subiect. Dupa ce i-am facut Iuliei shootingul pentru care am venit, am zis ca ma incadrez perfect in peisaj… Pentru mine, „Abandoned Background” inseamna valorificarea unor ruine pe fundalul fotografiilor… Un zid de caramida, un geam ciobit, o usa degradata in timp de vremea nefasta si praful depus peste tot peisajul… iti pot aduce un plus de contrast si unicitate in „fotografiile de fashion”, daca abordezi o tinuta mai putin eleganta!

Si daca tot m-am laudat ca ma incadram perfect in peisaj, sa va arat si ce a iesit! 

EN:

Hi friends, today I’m going to show you how you can stand out through what you’re wearing. It’s all about chromatic and contrast with the background or the place you take the pictures.

If you go for an office or business look, then it’s simple, you have to go to the city centre, a tall glass building, or why not, a busy street, waiting at a light stop between many other people and standing out because of the outfit you choosed.

Yesterday, after more than a half of hour of dubt, I finally managed to find the perfect Casual Look. After that, I went out with Iulia for a photo shooting, at a place that always makes me nostalgic. Now it’s just a ruin but it used to be the biggest cinema in my area. Why am I nostalgic? Because every time I go there I remember my 1st class ending ceremony, but that was somewhere around 2004:)).

Anyway, enough with the nostalgy, let’s get to the point of this article. After I took Iulia some pictures, I noticed that I fit perfectly in the background. A brick wall, a broken window and a door and lots of dust, EVERYWHERE. But that can make a perfect background for Fashion Photographyes, if you go for a less fancy outfit.

And if I kept on praising myself, let’s show you guis the pictures!

DSC_7117 DSC_7125 DSC_7136 DSC_7138 DSC_7160 DSC_7163 DSC_7167 DSC_7168 DSC_7171 DSC_7176 DSC_7178I was wearing:

Massimo Dutti bracelet and pants

H & M : shirt

Lloyd : loafers shoes

Rolex : watch


Lasă un comentariu